Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

and the winner is........

Σας έχω αφήσει λίγο πίσω στα επαγγελματικά...
Λοιπόν τελικά ανάμεσα στις 2 λύσεις, το όνειρο και την μακρινή περίπτωση ο κλήρος έπεσε στο 2ο.
Η αλήθεια είναι ότι έπαιξα σκληρό παιχνίδι, το όνειρο με καθυστερούσε στην απάντηση και η 2η περίπτωση με πίεζε για απάντηση, οπότε και εγώ τα έπαιξα όλα για όλα και ζήτησα νέα παράταση μήπως και μου κάτσει το όνειρο και την πήρα!!! 5 μέρες μετά το όνειρο σφύριζε ανέμελα και πλέον οι άλλοι με κοίταγαν στραβά, αποφάσισα να αφήσω το όνειρο για μια άλλη φορά, είπα το ΝΑΙ στην 2η περίπτωση αλλά κανόνισα το ραντεβού για την οριστική συμφωνία 2 μέρες αργότερα γιατί που ξέρεις καμιά φορά τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα. Τώρα έχουν περάσει 10 μέρες, το όνειρο ακόμα με έχει στην αναμονή αλλά και εγώ το αφήνω έτσι από περιέργεια. Φυσικά έχω ξεκινήσει και προετοιμάζομαι για την νέα σαιζόν. Φρεσκάρω τα γαλλικά μου, καθώς σχεδόν οι 700 από του συνολικά 1600 πελάτες που μπορεί να φιλοξενήσει το ξενοδοχείο στα 490 δωμάτια του θα είναι Γάλλοι. 

Λίνδος λοιπόν φέτος το καλοκαίρι 40 χλμ από το σπίτι αλλά θα την παλέψουμε, θα έχουμε και την σουίτα μας και πάνω από όλα θα έχουμε την ψυχική ηρεμία μας!!!

Πάρτε μερικές φώτο για να ζηλέψετε....

Φωτογραφίες από Lindos Royal, Λίνδος
Φωτογραφίες από Lindos Royal, Λίνδος
Φωτογραφίες από Lindos Royal, Λίνδος


Παράλληλα συνεχίζω την χειμερινή μου απασχόληση διδάσκοντας τα νέα ταλέντα του τουρισμού και έτσι ξαφνικά (πάντα ξαφνικό δεν είναι αυτό?) προέκυψε νέος έρωτας... τι θα βγει δεν ξέρω αλλά άρχισα και πάλι να απολαμβάνω την ζωή αλλιώς. Φιλία σε όλους θα προσπαθήσω να μην κάνω 1 εβδομάδα ανά ανάρτηση 

6 σχόλια:

  1. Κι έλεγα, πού θα πάω φέτος διακοπές, πού θα πάω φέτος διακοπές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ρθειτε να ρθειτε, ειδικές τιμές για bloggers σε λίγο θα βάλω και κουπόνια έκπτωσης

      Διαγραφή
  2. Ηοτελακι, ήμουν εκεί το 1996 με τον σύζυγο, τα πέρασα πολύ ωραια!!!! Έμεινα 1 εβδομάδα εκεί. Καλή επιτυχία και προπαντός το κεφάλι ήσυχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν απο 16 χρόνια ? έχουμε ανανεωθεί απο τότε να μας ξαναρθετε...

      Διαγραφή
  3. μπράβο μπράβο μπράβο!

    άντε με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή