Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Έτσι στα γόνατα να με παρακαλάς!!!

Ξεκίνησε η μέρα... φτάνω στο γραφείο του, καλημεριζόμαστε και μου λέει που είναι οι σημειώσεις σου? Του λέω ότι ήρθα γιατί μου το ζήτησε ο ιδιοκτήτης και ότι έχω αποφασίσει να φύγω, λέει 2-3 μαλακίες και μου λέει να ξανάρθω να ενημερώσω τον ιδιοκτήτη για να μην το αναλάβει αυτός...

Φεύγω...καφεδάρα και χαλαρά 12.30 σκάει τηλέφωνο να πάω από εκεί...
Ξανά πάρλα αλλά ξεκαθαρίζω ότι είμαι με το ένα πόδι έξω, μου ζητά ο ιδιοκτήτης να το ξανασκεφτώ άλλες 2 μέρες και με παρακαλεί να μην φύγω.... με το που βγαίνω από το γραφείο με παίρνει στο κινητό ο μαλάκας που έχει βγει για εξωτερικές δουλειές:

-Τι ώρα θα τελειώσεις από εκεί... μπορούμε να πιούμε ένα καφέ οι 2 μας να τα πούμε?
-Τέλειωσα θες τώρα?
Κανονίζουμε και βρισκόμαστε.... Μα τι θέλει τώρα ο μαλάκας???

Πάω στην καφετέρια και κάθομαι...παραγγέλνουμε...

-Τι θα ήθελες να κάνω για να επιτευχθεί αυτή η επιθυμητή συνεργασία που θες? μου λέει...
-Κοίτα δεν είναι θέμα τι θα ήθελα, θεωρώ ότι το γυαλί έχει σπάσει και ότι έχω φύγει...

και ξεκινάμε μια 2ώρη συζήτηση που τίθενται όλα τα ζητήματα, όλα τα προβλήματα όλες οι κόντρες 2 χρόνων και στο τέλος συζητάμε για τη νέα χρονιά αλλά το κλείνω χρησιμοποιώντας μια από τις αγαπημένες του εκφράσεις:
-Εγώ αυτές τις μέρες σκέφτηκα με καθαρό μυαλό και την "έριξα τη ζαριά" και τώρα οι κινήσεις είναι πολλές... δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω
-Σκέψου και αποφάσισε και σε περιμένω...

Χμμμ λοιπόν ζορίστηκε ο μαλάκας, ίσως δεν είχε πιστέψει ότι θα φύγω και τώρα που με είδε με το ένα πόδι έξω από την πόρτα κατάλαβε ότι θα έχει απώλειες στην λειτουργία που στο τέλος της σαιζόν θα γυρίσουν πάνω του. Πρέπει να ομολογήσω ότι μου φάνηκε αρκετά ειλικρινής στην συζήτηση παρόλα αυτά πιστεύω ότι κάποιο λάκκο έχει η ιστορία και δεν με μεταπείθει 100%.

Αργότερα συνάντησα την 2η επιλογή μου και με προβλημάτισε καθώς η έρευνα που έκανα μου έβγαλε στην επιφάνεια προβλήματα που υποβόσκουν εκεί. Θα μου πείτε παντού υπάρχουν προβλήματα...σωστά αλλά ποίο από τα 2 έχει τα λιγότερα? Το 3ο (και όχι μακρύτερο) είναι ιδανικό αλλά θα δώσει απάντηση στις 10/2 βέβαια αύριο θα επιδιώξω να δω τον προσωπάρχη τους να δω τι εντυπώσεις υπήρξαν από την συζήτηση.

Ξαπλώνω μπερδεμένος, αλλά αποφασισμένος να μην το σκεφτώ άλλο θα ηρεμήσω και αύριο ξανά από την αρχή... Αύριο θα αναρτήσω τις επιλογές μου... θα ήθελα να ακούσω απόψεις γιατί ναι μεν εγώ θα αποφασίσω αλλά κάθε γνώμη καλή είναι και κάνει το μυαλό να σκέφτεται και από την άλλη θα τα έχω γραμμένα να τα βλέπω....

4 σχόλια:

  1. Βασικά όπου και να πας θα βρεις προβλήματα, όχι επειδή το λέω εγώ αλλά επειδή οι επιχειρήσεις δεν είναι νηπιαγωγεία και, απ' ό,τι αντιλαμβάνομαι, το ξέρεις καλύτερα από εμένα. Το θέμα είναι να μην ανέχεσαι άλλο καταστάσεις που σε φθείρουν. Οπότε φεύγεις από εκεί και όπου και αν πας να ξέρεις πως πάντα υπάρχει ο επόμενος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήταν τέλεια σε άλλες επιλογές δεν θα έψαχναν για κάποιον θα τον είχαν, το ξέρω αυτό. Είδα άλλη εικόνα στον μαλακά όμως είδα ότι έφτασε σε απόγνωση, βγήκαν και από τους 2 μας τις μας πείραξε, τον είδα στριμωγμένο και δεν ήταν ψεύτικο, το θέμα είναι αλλάζει ο άλλος? Όλοι λένε όχι, εγώ στον εαυτό μου θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να αλλάξω προς το καλύτερο και δεν είναι λίγες φορές που έχουμε δει ανθρώπους να κάνουν στροφή 180 μοιρών...αλλά φοβάμαι να τον εμπιστευτώ ήταν 2 πολύ δύσκολα χρόνια.

      Διαγραφή
  2. ποιος εργασιακός χώρος δεν έχει προβλήματα;
    απλά πολύ σωστά, ξανασκέψου τα.
    ο μαλάκας μάλλον ζορίστηκε από τη διεύθυνση και ίσως να του είπαν οτι αν δεν υπάρξει συνεργασία, θα φύγει. γιαυτό και έβαλε νερό στο κρασί του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δεν ζορίστηκε από την ιδιοκτησία, απλά κατάλαβε ότι μερικές φορές πετάει και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα και δεν πίστεψε ότι θα φύγω και ξαφνικά ξετυλίχτηκε μπροστά του το σκηνικό θα βγάλει αυτός το φίδι από την τρύπα και αν δεν τον βγάλει η ιδιοκτησία θα του κρατήσει το χέρι στην τρύπα μέχρι να τον δαγκώσει...

      Διαγραφή