Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Η χειρότερη βραδιά της ζωής μου....

29/10 Ώρα 23.30 … Ξαφνικά τα φώτα ανάβουν πιο έντονα από πριν και αμέσως μετά σκοτάδι, κλείνει η τηλεόραση, το PC αντέχει όμως χάρη στο UPS αλλά 2 δευτερολεπτά μετά το καημένο βγάζει ένα πεθαμένο μπίπ και μας αφήνει. Διακοπή ρευματός αλλά γιατί δεν άναψε το φως ασφαλείας ? Ψάχνω το κινητό μου να φωτίσει λίγο ο χώρος και προσπαθώ να παω μέχρι το παράθυρο να δω αν και η υπόλοιπη πόλη είναι στο σκοτάδι… δυστυχώς, φώτα παντού, οπότε είναι δικό μας το πρόβλημα… μυρίζω καμένο πλαστικό πολύ έντονα… και τότε ακούω έναν ήχο σαν πυροβολισμό από το πίσω μέρος του σπιτιού (μετά ανακάλυψα ότι ήταν μια ασφάλεια που εκτοξεύτηκε από τον πίνακα) και βλέπω φλόγες να ξεπηδάνε από τον τοίχο, πάω προς τα εκεί και ο ηλεκτρικός πίνακας έχει πιάσει φωτιά….

Πραγματικά φοβήθηκα για τα καλά, γιατί από εκεί που ήμουν για να παώ στην εξώπορτα έπρεπέ να περάσω τον στενό διάδρομο με τον φλεγόμενο πίνακα… Για δευτερόλεπτα κοίταζα τον πίνακα και αμέσως μετά με το κινητό πήρα την πυροσβεστική και τους είπα τι έγινε, είχα τόσο πανικό που ο άνθρωπος με ρώτησε 3 φορές που μένω και εγώ του έλεγα για τον πίνακα που καιγόταν και ότι έχω αποκλειστεί κλπ κλπ τελικώς του είπα, μου έδωσε κάποιες οδηγίες και μου είπε να βγω στο μπαλκόνι του δωματίου. Βγαίνοντας στο μπαλκόνι άκουσα τις σειρήνες από μακριά και σχεδόν σε 5 λεπτά 2 πυροσβεστικά οχήματα ήταν κάτω από το σπίτι. Να μην τα πολυλογώ οι πυροσβέστες σπάσανε την εξώπορτα (αφού δεν μπορούσα να πάω να τους ανοίξω) μπήκαν έσβησαν την φωτιά, με μάζεψαν με ρωτούσαν αν είμαι καλά και τα σχετικά με κατέβασαν στο δρόμο που ήταν σαν να ήμουν σε αμερικάνικη ταινία, όλη η γειτονιά έξω, πυροσβεστικές, περιπολικά, ασθενοφόρο μόνο τα κανάλια έλειπαν γαμώτο!!!!

Ο γιατρός του ασθενοφόρου μετράει το σφυγμό μου με ρωτάει αν έχω εισπνεύσει αέρια κλπ και αν νιώθω καλώ, του λέω ότι είμαι εντάξει, επιμένει να πάμε στο νοσοκομείο, αρνούμαι και ανεβαίνω στο σπίτι, βρίσκω πυροσβέστες με φακούς και μου λένε ότι μάλλον ήταν υπέρταση και ότι περιμένουμε την ΔΕΗ μου είπαν ότι όταν ήρθα είδαν το καλώδιο που συνέδεε το σπίτι με την κολόνα της ΔΕΗ ή μάλλον ότι είχε απομείνει από το καλώδιο να κρέμεται προς την πλευρά του σπιτιού… Καμιά ώρα μετά έχουν φύγει όλοι και έχει μείνει μόνο το ανακριτικό της ΠΥ αλλά η ΔΕΗ άφαντη!!! Τελικά φεύγει και η Πυροσβεστική, ανεβαίνω μαζεύω 2-3 πράγματα κλείνω την εξωτερική πόρτα και πάω και βγάζω την βραδιά σε ένα ξενοδοχείο. Πρέπει να ψευτοκοιμήθηκα καμιά ωρίτσα εκεί γύρω στις 5 με 6, αλλά με το πρώτο φως σηκώνομαι και φεύγω για το σπίτι….

Καταστροφή σε όλο της το μεγαλείο!!! Η φωτιά έκαψε τον τοίχο… και γενικά μύριζαν όλα καμένο πλαστικό. Αργότερα ήρθε η ΔΕΗ, ήρθε η Πυροσβεστική το πόρισμα το ίδιο… ζήτησα χαρτί από την ΔΕΗ να το επιβεβαιώνει φυσικά δεν πήρα και έτσι με την συμβουλή του Πυραγου πήγα στον εισαγγελέα, μηνύσεις κλπ και πάει λέγοντας. Ανακεφαλαιώνοντας οι ζημιές – επισκευές : Νέος πίνακας, επανατοποθέτηση καλωδιώσεων, ψυγείο, κουζίνα, πλυντήριο, μικροσυσκευές, τηλεόραση, υπολογιστής , επισκευή τοίχου, βαψίματα,3 μέρες διαμονή σε ξενοδοχείο . Πλέον κάποια πράγματα έχουν αντικατασταθεί, έχω πλέον υπολογιστή και τηλέφωνο… Το βασικό όμως είναι ότι χάρη στην επέμβαση του εισαγγελέα και της πυροσβεστικής πήρα το χαρτί ότι έφταιγε η ΔΕΗ και οτί θα καλύψει τις ζημιές αλλά θα πάμε και δικαστικά για ψυχική οδύνη και πιστέψτε με πραγματικά ήταν οδύνη!!! Τα θυμήθηκα όλα απόψε και προβληματίστηκα αλλά έπρεπε να σας πω και τι έγινε τώρα απλά θέλω να τα ξεχάσω και να απολάυσω τις γιορτές…..

1 σχόλιο:

  1. Πραγματικά νύχτα τρόμου!!!!

    Θα ευχηθω καλες γιορτες τυπικά γιατί κάτω βαθος θελω να αρχισω να ριχνω μπινελικια στους ασχετους και τους ανιδεους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή