Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Στο Βενζινάδικο

Ε αφού μας τα πρήξαν με την απεργία τους είπα και εγώ να πάω να φουλάρω και την μοτο για κάθε ενδεχόμενο.... μεσημεράκι και κατηφορίζω σε ένα βενζινάδικο που βεβαίως γινόταν ο χαμός. Για καλή μου τύχη υπήρχε ξεχωριστό σημείο για τα μηχανάκια. Μπροστά μου 2 παπάκια φουλάρουν.... γύρω γύρω 5-6 αυτοκίνητα και καμιά 20αρια σε μια ουρά πιο πίσω. Έρχεται ο υπάλληλος ντυμένος στα χρώματα της εταιρείας καυσίμων :

Υπ: - Για σας τι κάνετε? Είστε καλά ?

Per: - Καλά Ευχαριστώ (Που τον ξέρω εγώ αυτόν ...? και που με ξέρει αυτός ? )

- Να το γεμίσουμε ?

- Ναι παρακαλώ.

- Παρακαλώ για λόγους ασφαλείας μπορείτε να κατεβείτε απο την μηχανή?

- Ναι βεβαίως (Τι λέει αυτός τώρα ?)

- Μήπως έχετε μαζί σας κινητό τηλέφωνο ?

- Ναι ( Ηλίθια ερώτηση, κανονικά έπρεπε να δώσω ηλίθια απάντηση, αλλά με είχε ψαρώσει ο τύπος)

- Θα σας παρακαλούσα να το απενεργοποιήσετε για λόγους ασφαλείας.

- ΟΚ (No comment)

Για να μην σας ζαλίζω άλλο γέμισα πλήρωσα μου έδωσε απόδειξη και εκεί που έβαζα το κράνος μου ακούω τον ίδιο διάλογο και με τον επόμενο... Ρε μπας και τηλεμεταφέρθηκα στην Γερμανία ή σε κανένα άλλο πολιτισμένο κράτος ? Με τέτοια ουρά και ασχολούνται με τα μέτρα ασφαλείας ? Μπράβο τους και μπράβο στην εταιρεία γιατί από ότι έμαθα το πρατήριο είναι ιδιόκτητο από την εταιρεία καυσίμων....

ΥΓ. 2ο ποστ σε μια ημέρα ρε αρχίζω και βρίσκω πάλι τον εαυτό μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου