Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Άρχισε η σχολική χρονιά.....

Άνοιξαν τα σχολεία σήμερα... E και τι με νοιάζει εμένα ? Ούτε παιδιά έχω, ούτε σε σχολείο δουλεύω... Ναι αλλά μένω δίπλα σε ένα από αυτά. Που σημαίνει οτί από εδώ και πέρα το διάστημα 7.50 με 8.20 ή πρέπει να την έχω κάνει για την δουλειά ή να είμαι σπίτι, γιατί για να κάνεις πως βγαίνεις από το στενό και να παρακάμψεις τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα των γονέων χωρίς να σε στουκάρει κάποιος από τον κεντρικό δρόμο είναι mission imposible!!!

Σήμερα ξεκίνησα 8.30 αλλά για κακή μου τύχη καθυστέρησαν να μπουν στο σχολείο (Στην Ελλάδα είμαστε ρεεεε) και έτσι επί 10 λεπτά καθόμουν στην διασταύρωσή περιμένοντας να δω μια αχτίδα ελευθέριας στον δρόμο και να φύγω....

Βέβαια το οτι άνοιξαν τα σχολέια έχει και ένα καλό "Τέρμα οι σπασαρχιδηδές Έλληνες με τις οικογένειες τους" μόνο ξένοι πολιτισμένοι τουρίστες.

516 κοιμήθηκαν χτες 365 έφαγαν πρωινό, ο καιρός ζεστός με λίγα συννεφάκια... Το κλίμα εσωτερικά καλό, μακάρι να είναι μια ήσυχη μέρα...

1 σχόλιο:

  1. Πωωωω...τί είπες τώρα! Δεν έχω χειρότερο με τα παιδάκια να ουρλιάζουν πρωι πρωι την ώρα που πάω εγώ να κοιμηθώ.
    Ελπιζω να ηταν μια ησυχη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή