Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Σαββατοκύριακο (Part 2)

Ε τι θα μου ξέφευγε η Κυριακή....?

Μου αρέσει η Κυριακή και ας μην την περνάω όπως οι άλλοι.... μου αρέσει που το πρωί δεν συναντώ σχεδόν κανέναν στο δρόμο, που πάω στην δουλειά σε 7 λεπτά με το ρολόι. Μου αρέσει που υπάρχει μια γενικότερη ησυχία έξω σαν να έχουν σταματήσει η μηχανές....

Γεμίζουμε.... φτου και από την αρχή, με πολλά προβλήματα τροφοδοσίας λόγω της απεργίας, με καινούριους πελάτες, πιο μεγάλους ηλικιακά (έτσι κι αλλιώς ήταν μια χρονιά που έπεσε ξεραΐλα με τις τουρίστριες), τουλάχιστον έχουν φράγκα και χθες είχαμε καλές εισπράξεις και τελικά δεν βαρέθηκα την ζωή μου.

Για κακή μου τύχη ήρθαν και Έλληνες σύνεδροι... και μάλιστα από αυτού που το παίζουν κάποιοι... Απόσπασμα από πρωινά :

Per : - Καλημέρα
Πελατες : - Καλημέρα
- Ο αριθμός του δωματίου σας ?
- Γιατί τι τον θέλετε ?
- Για να ξέρω αν δικαιούστε πρωινό ?
- 424
- Ωραία, αυτή τη στιγμή δεν έχω διαθέσιμα τραπέζια στον εσωτερικό χώρο, θέλετε να κάτσετε στην βεράντα ή να περιμένετε να αδειάσει ένα τραπέζι ?
- Μα εγώ βλέπω ένα εκεί και είναι άδειο
- Ναι, είναι λερωμένο όμως αν θέλετε θα περιμένετε λίγο να σας το ετοιμάσουν οι σερβιτόροι.
- Δεν πειράζει θα κάτσουμε εκεί και μόλις μπορέσουν το καθαρίζουν...

Μα τι μανία έχουμε να καθόμαστε στα λερωμένα σαν λαός... πόσες και πόσες φορές σε ένα μαγαζί (ταβέρνα, μπαρ) φεύγει μια παρέα αμέσως να κάτσουμε εκεί, στα αποφάγια του άλλου, να κάτσουμε μήπως και δεν βρούμε και δεν φάμε και χαθεί ο κόσμος. ΕΛΕΟΣ !!!

Ελπίζω να μην πλακώσουν και άλλοι Ελληνάρες, τώρα στο τέλος δεν την παλεύω καθόλου να μου χαλάνε την μέρα από το πρωί...

3 σχόλια:

  1. - Ο αριθμός του δωματίου σας ?
    - Γιατί τι τον θέλετε ?

    Ε μα εδώ έπρεπε να απαντήσεις "Για να στείλω τη στριπτιτζου στο σωστό δωμάτιο". έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα καλά κι όλα ωραία αλλά δε βλέπω και καμιά διαφορά στην περιγραφή του "Ελληνάρα" που έκανες με τον οποιοδήποτε "Γερμαναρά"-"Εγγλεζάρα"-"Ρωσιδάρα" κλπ., κλπ...
    Σερβιτόρα είμαι, σε ξενοδοχειακή μονάδα 5* στην Κρήτη. Δε θυμάμαι να πέρασε μέρα που να μη χρειάστηκε να αφήσω πίσω τη δουλειά μου για να καθαρίσω τραπέζι από όπου μόλις είχαν σηκωθεί πελάτες και που κάποιοι άλλοι έσπευσαν να στρογγυλοκαθίσουν. Και μάλιστα όχι σε γεμάτο εστιατόριο με ένα τραπέζι διαθέσιμο όλο κι όλο, αλλά σε χώρο με πληθώρα ελεύθερων τραπεζιών...
    Μην τα ισοπεδώνουμε λοιπόν όλα αγαπητέ μου.
    Έχουμε τα στραβά μας και ως λαός αλλά και ως άνθρωποι. Με το να απαξιώνουμε όμως τους πάντες, βασιζόμενοι σε ένα-δυο αυτόνομα περιστατικά, απλά κάνουμε λάθος!
    Και για να δοκιμάσω να σε βάλω σε σκέψεις...
    Σκέψου να πας ΕΣΥ διακοπές σε κάποιο ελληνικό νησί, να διαμείνεις σε κάποιο ελληνικό ξενοδοχείο, να φας, να πιεις, να διασκεδάσεις σε κάποιο ελληνικό κατάστημα. Σκέψου τι θα μπορούσαν να σκεφτούν κάποιοι άλλοι για σένα (πάνω-κάτω όσα εσύ σκέφτηκες για τους "Ελληνάρες" διαμένοντες στο ξενοδοχείο όπου εργάζεσαι) κι ύστερα πες μου αν αυτή η σκέψη σου άρεσε...
    Λυπάμαι αλλά κάθε πελάτης είναι άνθρωπος, ανεξαρτήτου εθνικότητας, και κάθε άνθρωπος έχει τη δική του προσωπικότητα η οποία συχνά αντικρούεται με τις προσωπικότητες άλλων. Αυτό δεν είναι λόγος για να "κράζουμε" και όλους όσους τυχαίνουν να είναι επίσης εκπρόσωποι της ίδιας κοινωνικής ομάδας.

    Αυτά τα ολίγα από μένα,
    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάλως την συνάδελφο...Όλες οι φυλές του κόσμου έχουν "κακές" συμπεριφορές αλλά μέσα από την εμπειρία μου... οι Ισραηλίτες και αμέσως μετά οι Έλληνες έχουν τα πρωτεία... το πρόβλημα στους δικούς μας απλά είναι ότι το "παίζουν" πολύ στα ξενοδοχεία, που όπως ξέρεις έχουν και κάποιους κανόνες λειτουργίας και για να ακολουθήσει ο Έλληνας κανόνες όσο να ναι ζορίζεται.. Δεν μιλάω πάντως με 1-2 περιστατικά...
    Όσο για τις διακοπές μου σε κάποιο Ελληνικό νησί μακάρι να μου δώσει αυτή την ευκαιρία ο Θεός... να κάνω διακοπές σε νησί γιατί όταν κάνουμε εμείς διακοπές τα νησιά ασχολούνται με το ψάρεμα, και το 2ο είναι δυστυχώς ότι πλέον δεν μπορώ να κάνω ξένοιαστος διακοπές σε ένα ξενοδοχείο με τρώει να δω πως λειτουργούν, τι κάνουν κλπ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή